خانه های کودک انجمن حمایت از حقوق کودکان

 

 

 

خانه کودک شوش

عکس خانه کودک شوش

معرفی خانه کودک شوش:

خانه کودک شوش اولین پروژه اجرایی انجمن در زمینه آموزش و توانمندسازی کودکان در وضعیت دشوار است. این مرکز از سال ۱۳۷۹ در منطقه دروازه غار و شوش (ناحیه ۴ منطقه ۱۲ تهران) آغاز به کار کرده است و در زمینه آموزش پایه، سلامت جسمی، روانی و اجتماعی کودکان و نوجوانان منطقه و ارتقای آگاهی و ترغیب نگرش مثبت مردم منطقه نسبت به کودکان، به ویژه کودکان کار، تلاش می‌کند.

http://www.irsprc.org/main/fa/units/executive/shoosh

 

خانه کودک ناصرخسرو

معرفی خانه کودک ناصرخسرو:

یکی از پروژه های انجمن، آموزش و گسترش توانمندی‌های کودکانی است که در شرایط دشوار زندگی می‌کنند، به خصوص کودکانی که در معرض انواع آسیب‌ها و خشونت ها قرار گرفته‌اند. خانه کودک ناصرخسرو یکی از برنامه‌هایی است که با این هدف اجرا می‌شود. خانه کودک ناصرخسرو به نیازهای کودکانی که در بخشی از تهران در منطقه ۱۲ (شامل ناصر خسرو، پامنار و محدوده بازار) زندگی می‌‌کنند، پاسخ می‌دهد.
گروه هدف این برنامه کودکان و نوجوانان (زیر ۱۸ سال) و همچنین تمامی افرادی است که به طور مستقیم یا غیر مستقیم با آنان در ارتباطند، افرادی مانند والدین و معلمان کودکان.

http://www.irsprc.org/main/fa/units/executive/naserkhosrow

 

 

 

 

واحد خراسان جنوبی

معرفی واحد خراسان جنوبی:

این واحد پس از زلزله ۱۳۷۶ در روستاهای اطراف قائن و بیرجند شروع به فعالیت کرد. در ابتدا وظیفه‌ این واحد التیام بخشیدن به آلام و نیازهای اولیه انسان‌های آسیب دیده از زلزله بود، اما در حین کار به تدریج با مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مردم منطقه روبرو شد و اینگونه بود که انجمن حمایت از حقوق کودکان برای رفع مشکلات و کمبودهای اساسی و ارتقای سطح زندگی کودکان این منطقه و با توجه به اولویت نیازها، تلاش و کوشش پیگیر و برنامه‌ریزی شده‌ای را آغاز کرد.

http://www.irsprc.org/main/fa/units/executive/khorasan-jonoobi

 

حتما ببینید

روز معلم مبارک باد

روز معلم مبارک باد

«من معلّم هستم» هرشب از آینه ها می‌پرسم : به کدامین شیوه ؟ وسعت ِ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *